Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 11.07.2023, 09:06
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.848
Perusasetus

Miten porukalla noi jarrulliset muka menee aina leimasta läpi ihan ilman mitään huoltoja? Yksikään asuntovaunu ei ole mennyt ilman jarruhuoltoa ja niitä sentään tulee aika paljon vedettyä varsinkin kesäisin. Talven ne sitten seisoo toki. Broidilla on traileri, joka pitää jokaiseen leimaa katsoa ne jarrut kuntoon. Aina jäänyt juurikin jarruista kiinni. Kaverin trailerissa täsmälleen sama ongelma. Aina on jarrujen kanssa taistelua leimalla.

Itse viimeksi vaunun kanssa totesin, että vien sen ensin huoltoon jarrujen säätöön ja vasta sitten leimalle niin ei ollut ongelmaa. Eikä tuo säätö maksanut kuin 60e ja säästi uusinta katsastuksen hinnan.

Ja sit taas kun itse noita jarruja alkaa sääteleen niin voi hemmetti kun se menee aina jotenkin perseelleen. Ne kärryjen jarrut toimii jotenkin niin erilailla, ettei ainakaan itse onnistu ikinä siinä säätämisessä. Ja se ongelma yleensä tulee siinä, että ne menee jarrutettaessa lukkoon tai kun peruuttaa niin jarrut menee päälle. Itse todennut, että toi 60e huollolle rahaa siitä, että ne katsoo ne kuntoon ei ole kovin paha. Eipä tule vitutusta.
Vastaa lainaten