Viestiketju: hj61
Näytä yksittäinen viesti
  #128  
Vanha 09.01.2022, 18:40
tomppaa tomppaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.04.10
Sijainti: keski-suomi
Viestit: 370
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jull Näytä viesti
17 vuotta sitten taisin tähän 61-yksilöön ekan kerran tutustua. Hyvissä käsissä ollut kappale kyllä. Jos ei olisi ollut tuota 75-projektia, olisin saattanut itekin tuosta tarjouksen heittää Onneksi hyviin käsiin näyttää päätyneen ja Suomeen jäi.

ps. Mulla on edelleen se ARBin Deluxe-räkki joutavana..

Niin siinä kävi vähän sillein että talvella alotin kyseleen asiasta hintaaki kyselin ja siitä sitten säännöllisen epäsäännöllisesti kysyin auton tilanteesta viimein tuotti tulosta ja päästiin kauppoihin Hyvä oli itse ostaa kun ei missään ollu julkisesti myynnissä niin ei syntynyt vasta kilpailua Tämän kohtalo kyllä on jäädä ulkosin puolin samaan näköön kaikki pienen pienetkin ruoste vauriot korjaan pois ja mitä nyt tuo arb puskuri tuli keulaan ja korotetaan jousituksella vähän ei tule soa ja koppaa maksimi 50mm ja puskurit nostetaan kans sama verran ja teipot jää kylkiin kun ylimaalaus ei tule kysymykseenkään niin kauan kun tuo minulla on

Niin juu no täytyypä olla yhdeydessä kun ei ole ollut kyllä siellä suunnilla mitään liikettä mutta oisha se kyllä huomattavan edullinen uuteen verrattuna pitää vaan nähdä hakemisen vaiva
Vastaa lainaten