Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 11.07.2020, 13:50
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
..ja nyt kun allekirjoittanut urpo tutustui googlen antimiin hieman tarkemmin, niin näköjään esim. IKH:sta saa tarvittavia välineitä ja rouhetta ihan sopuhintaan.

Enää puuttuisi ne kokemukset, onko tuosta touhusta mihinkään? Vai ostanko kamppeet, koitan, ja kerron täällä kokemukset että kannattaako
jos on vähän puhaltamista niin varmaan hermot säilyy sellaisilla pikkupöntöillä ja kompuroilla, jos oikeasti pitää jotakin saada puhtaaksi niin kyllä se vaatii oikeat välineet.

ostin kokeeksi sellaisen pienen soodakannun, jos kompurassa on tarpeeksi tuottoa niin ehkä sillä neloskoneen pienen venttiilikopan viitsii puhaltaa. ja jos kompurasta ei lähde litroja niin ei edes tuota vertaa... sama homma pienillä kelloilla hiekan kanssa puhaltaminen.

nämä omakohtaisia kokemuksia, minulla vaikuttanee taustalla kun olen nuorena miehenä työkseni kesäisin puhaltanut oikeilla välineillä. siksi menee hermo heti näiden mikkihiirivermeiden kanssa, yleensä ei edes viitsi yrittää vaan menen tuttavan pajalle mistä löytyy kunnon välineet.

puhalluttaminen yleensä suht halpaa niin itse käyttäisin rahat suoraan sellaiseen. pähkinärouheella en ole kyllä koittanut mitään, tiedän kyllä että sitä käytetään hylsyjen putsaamiseen lataushommissa. Vaan kokeilematta ei selviä...

Viimeksi muokannut lepoantti : 11.07.2020 19:39
Vastaa lainaten