Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 13.05.2020, 19:47
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Sorry et avauduin.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Näkyvillä oleva putki on tietty halvempaa uusia, on paljon halvempaa kuinnsukittaminen. Sitten kun se putki on rakenteissa muuttuu tilanne täysin. Just tänään kävin yhden kohteen läpi ja sukituksen hinta on 9000-10000 euroa. Uusiminen vaatisi lattioiden avaamisen saunassa, pesuhuoneessa, kylpyhuoneessa, pikkuveskissä, keittiössä ja käytävillä. Maksaisikohan tuo kaikkine märkätilasaneerauksineen 50 000 e ? Revi siitä.

Itse olen ollut mukana reilussa 500 kerrostalon sukituksessa ja tuhansissa pienemmissä urakoissa, eikä yksikään sukka ole vielä romahtanut. Mitähän ihmeen pinnoituksia sää olet taas nähnyt ??
Silti -69 omakotitaloon DIY viemäriremontti halvempi ku sukitus.
Ja toimintavarmempi pidempään........
Eikä metrihintakaan päätä huimaa......
Saa samas myös märkätilat ja ja muut tilat uuteen uskoon samal kustannuksel. Ja kehtaan sanoo et toimii.
Kokemuksel, vaikka mä tein kaikki putket uusiks. Käyttövedet, viemärit ja lämpöverkoston.
kakskerroksiseeen kompleksiin 2x120m2 joka oli rakennettu vuonna 1978.
Silti päättäjän vastuu on jokaisella työn tilaajalla ei tekijällä........jos ei oo sovittu kirjallisesti.
Onko järkee vai ei.......
Toisille sopii helppous, toisilla vaaka kääntyy luotettavuuden ja alhaisimpien kustannuksien puolelle.
BTW. Tolla 50K€ ostaa jo talopaketin....... ..... Ja laittaa kaikki 2020 luvul......
Mulla ei enempää tähän topicciin.......

Viimeksi muokannut uteiN_H : 13.05.2020 20:16
Vastaa lainaten