Näytä yksittäinen viesti
  #873  
Vanha 27.11.2019, 21:55
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Mun mielestä.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timbe Näytä viesti
vittuun lakot ynnä muut työllä tämä suomi on tehty ja töitä pitää tehdä edeleenki päästään aika paljon helpommalla ku 1939-1944 vuosina itku ja ininä pois, herrojen palkat alemmas suoraan ja työ ihmisille lisää liksaa tällä tätä tasa arvoa tasataan mitä olevinaan hoetaan koko ajan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006323122.html
Olisi aika valvoa kaikkia valtio omisteisia yhtiöitä jotka omistaa sina ja minä ja kaikki 5Milj. kansalaista. Nois tapahtuu niin paljon vääryyttä kansalaisia kohtaan ku olla voi........Kuka puhuu totta......Paatero vaihtoon ja vyö kireelle kaikkia valtio omisteisien yhtiöiden hallituksia kohtaan....esim. Veikkaus, Finnair, Posti, Alko, Terrafame ym. Mitä niit kaikki onkaan...... Ja sähköverkkoi ei sit enää ookkaan vaan yksityiset riistää niist.
Sviddu et on helppoo tehdä vääriikin päätöksiä ja tappioo kansalaisten rahoilla ja nostaa järkyttäviä liksoja ja bonuksia, vaikka tappioo olisikin tehty.
Ja kaikki tappioit tekevät hallitukset vaihtoon....Ja valtio omisteisten yhtiöiden yhtiöjärjestykset kuntoon, jolloin noiden yhtiöiden hallituksen jäsenet eivät määrää omiaan palkkiot.
Eikä haittais et jokaisen valtionyhtiön yksityistämisest tai myynnist olisi kansanäänestys. Ja tää sen takia et noi 201 puupäätä jotka istuu arkadianmäen hiekkalaatikolla saattaa olla tyhmempiä kuin sä ja mä ja tyhmenpiä kun suurempi osa kansaa joka on valtio.
Se on kaikkien etu et ne tuottaa ja menestyy.
Ja tuottavuutta ei saa mitata tai kohentaa verosuunnitelulla tai työn tekijoiden riistolla.
Vaan tuottavuus pitää tulla menestymisellä ilman kepulikonsteja.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 27.11.2019 23:21