Viestiketju: dodge ram kokemuksia
Näytä yksittäinen viesti
  #355  
Vanha 13.09.2019, 21:55
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 657
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Itellä olis kyseinen kalikka hankintalistalla 2001 vuosimalliseen, vähän valuuttakurssista riippuen 660-700€ kustantaa. Tuskin kukaan Suomessa myy halvemmalla? Lisäksi toi mun Rami on 99,99% varmuudella lastutettu tolla kapulalla.

Plussat:
- Ei johtosarjan räpeltämistä, kalikka kiinni OBD porttiin ja toiminta ohjeiden mukaan
- Saa Cumminssin omat kylmäkäynnistysohjelmat eli nopean tyhjäkäynnin ja 3 sylinterisen tyhjäkäynnin käyttöön jos on tarpeeksi pakkasta
- Monta eri ohjelmaa ja vaihtaminen ei kestä kauaa
- Nopeusmittarin kalibrointi rengaskoon mukaan
- Kapulan valmistaja on tehnyt päivityksiä ohjelmaan tai ainakin siihen kapulan firmwareen ihan viime aikoinakin ja ne voi ladata vapaasti intter netistä jos uskaltaa
- +60hp?

Miinukset:
- Ei voi vaihtaa ohjelmaa lennosta, mutta ei välttämättä tossa ISB koneessa pysty millään muullakaan "apulaitteella"?
- Isommat ohjelmat aiheuttaa savutusta?
- Voi käydä laatikon päälle, eikai ne turhaan kutsu niitä jyrkempiä ohjelmia Clutch and Traction Challengeriksi
- Hankintahinta, mutta jos laskee jollain pajalla lastutuskäynnille vaikka 350€ niin kun räpläilee tarpeeksi monta kertaa ohjelmaa itse eri asetuksille, niin voi kuvitella säästävänsä jotain
Mulla just se vaan tossa pääasiana että, saa rengaskoon muutettuu, vikakoodit nollattuu ja kaupunki kikkailuun Rolling Coal tyyppistä pikku lisä voimaa. Laatikossa on jo allekirjottaneella 3 000e eestä osaa että, pitäs pikku virit kestää.
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta kakkoselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten