Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 25.08.2019, 17:21
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.949
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Mul on palvellut käytiksenä kesät talvet suburbanit.
6.5td saa kulkemaan kohtuudella ja pysynyt järkevällä käytöllä ehjänäkin. Varmasti on monta paljon kestävämpääkin moottoria olemassa ku toi mut ite oon pärjännyt. Ei taida olla koskaa semmoista moottoria valmistettu joka kestäisi ilman huoltoa ikuisesti, Mersu on 617 moottorilla jo aika lähelle päässyt.

Sitä on paha sanoa mitä hyvä maksaa joskus voi löytää nettiautosta 4ke hyvän tai sit on aikoja että ei alta 8ke oon yhtään kunnollista kaupan. Vanhojen autojen kans se on aina tuuripeliä. Ja noista lähes kaikista on ruuvattu mittareita kun tuotu jenkeistä tänne. Ei sillä kukaan oo dieseliä pihaan seisomaan ostanut. Joskus kattelin carfaxsilla tietoja yhdestä mun subbarissa siinä oli melkein samat mailit kun oli 12vuotta aijemmin jenkeissä merkattu tietoihin kun laivattu Suomeen, ja Suomen huoltokirja Alko puolet vähemmillä maileilla😄
Subbari on melkeen ainut kohtuuhintainen, mutta niilkin on ikää. Itte ostin vähän läpäl 1989 Hiluxin, jossa lisättynä jytkeät ilmajouset ja puusta tehty lava. Ei paljon koskaan näy myynnis vastaava järkihintaista jenkki pickupia.

Perus Cumminssi ja manuaali riittäs itelle oikein hyvin.
Vastaa lainaten