Näytä yksittäinen viesti
  #74  
Vanha 13.08.2019, 20:11
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Viestit: 773
Perusasetus

Laitan tämän aamuisen facekirjoituksen tännekin.

Vielä kerran, suuri kiitos kaikille teille vapaaehtoisille jotka teitte tämän kisan. Me lyötiin rima niin korkealle että en usko yhdenkään tulevan eurotrialin yltävän siihen.

Jaksohenkilöt saivat palautetta mm. positiivisuudesta, tasapuolisuudesta, hymystä ja yleisestä hengestä.

Hinaus oli ihan mielettömän tehokasta, nopeaa ja ennen kaikkea ammattitaitoista.

Ratoja kehuttiin, olivat kuulemma näyttäneet helpoilta, mutta kisan edetessä totuus paljastui. Varsinkin sunnuntain radat olivat melkeinpä täydelliset, muuttuva keli oli otettu niin hyvin huomioon.

Puffeteissa oli hyvä tarjonta, ei tarvinnut lähteä ”isolle teltalle” poistamaan nälkää.

Oli uskomattoman hienoa huomata kuinka moni oli ottanut ihan lomaa tätä varten ja tulivat paikalle kisaa edeltävänä viikkona ja tarjosivat apuaan. Niin paljon oli vielä pieniä asioita tekemättä (asioita joita ei voinut tehdä aiemmin) ja koska teitä oli niin paljon, ne saatiin hoidettua. Ihmiset tulivat itse kysymään, kuinka voin auttaa, mitä pitää vielä tehdä? Mieletöntä!!!

Hyvät ”alaiset” tekevät hyvän johtajan. Mä en olisi ollut mitään ilman teitä! Te tämän teitte, en minä. Ja ette usko kuinka moni tuli sanomaan, että niin hieno kuva Suomesta ja suomalaisista jäi, että haluavat tulla tulevaisuudessa ihan vaan tänne lomalle.

Nyt mä nostan hetkeksi jalat sohvalle, otan Jörgenin viereen ja nautin tästä olosta. KIITOS!
Vastaa lainaten