Viestiketju: Pikakirjeet hidastuvat
Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 05.03.2019, 10:52
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.396
Perusasetus

Juu, etenkin Euroopan sisäiset DHL:n kuljetukset hoidetaan Suomessa postin toimesta "perille", ja monesti myös maailmalta tulevat. Ovat helvetin hyviä näissä paketeissa hukkaamaan seurantatiedot, ja parhaimmillaan hävittämään koko paketin vaikka DHL:n oma seuranta näyttää paketin olevan perillä Suomessa, josta annettu postin käsittelyyn. Posti ei kuitenkaan pakettia tunnista eikä löydä.


Jos olet maksanut toimituksen kotiin, olet siihen kotiinkuljetukseen myös oikeutettu. Eikun vaatimusta postiin että paketti toimitusosoitteeseen niinkuin olisi jo. Mulla posti yrittänyt pari kertaa tuota samaa pelleilyä että pitäisi itse hakea postin toimipisteestä paketti, mistä maksettu kotiinkuljetus.
Kyllä se on sitten aina kotiin tullut, kun vaan osaa asettaa sanansa vaatimuksesta oikein. Välillä ystävällisemmin, joskus ei niinkään..


Ei tästä kovin kauaa ole kun katsottiin vaimolle tulevasta kotimaanlähetyksestä seurantatiedoilla että "Noudettavissa postin toimipisteestä". Ainoa vaan että oli maksettu nopea paketti kotiovelle. Ensin totesivat asiakaspalvelussa että saattehan sen itsekin haettua kun posti on niin lähellä. Vastasin siihen että te sitten varmaan saatte helposti maksettua välittömästi erotuksen rahtihinnassa sekä polttoainekulut, autonkäyttökulun sekä muut asiaan liittyvät kun haen paketin itse. Jos ette maksa, niin paketti palautuu lähettäjälle ja posti saa korvata menetetykset paketin sisällöstä sekä rahdeista, koska pakettia ei ole koskaan toimitettu perille toimitusehtojen mukaisesti.
Seuraavana päivänä postimies soitti ovikelloa jokseenkin sovittuna aikana paketti kourassaan. Ei se sitten ollutkaan niin vaikeaa tuoda sitä perille asti.


Mulla on netpostissa viisi tai kuusi sähköistä kirjettä pelkästään tältä vuodelta joiden olisi pitänyt tulla myös fyysisenä kirjeenä - ei ole koskaan näkynyt. Lisäksi yksi kirje on netpostissa useamman sivun pituinen, mutta paperiversiossa oli vain yksi sivu ja luonnollisesti oleellisia tietoja puuttui.


Mua vituttaa koko posti niin paljon, että ainakin ko. lafkan johtajat ja toiminnasta muuten vastaavat täysin aivottovat idiootit voisi upottaa suohon. ja jättää sinne kitumaan.
Sen jälkeen joko palkata asiantunteva ja osaava porukka joka hoitaa asiat kuntoon, tai sitten lopettaa koko posti. Siinä paskafirmassa ei nimittäin mikään asia toimi kuten pitäisi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten