Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 06.11.2017, 00:37
Team Felix:n Avatar
Team Felix Team Felix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.17
Sijainti: Veikkola
Viestit: 73
Perusasetus

Ei ole paljon tarvinnut pestä, kilsoja kun ei ole tullut auton seistyä pihassa yli vuoden. Normaalia painepesua kyllä kestää ja sateet pyyhkii siitepölyt ja muut kevyet pölyt pois. Itse vedin kyllä turhan ohuen kerroksen, ja trailerilla vietäessä hieman liina hankasi hiukan pois. Muuten on kyllä ihan päällikköä tavaraa, helppo suihkuttaa yli spraypullolla taikka sitten matalapaineruiskulla. Voi tehdä pihallakin, itse maalasin tallissa ja koko operaatioon meni yksi ilta. Tosin kittailin pahimpia ruosteita toisen illan. Eikä tarvii suojata, pelkkä pesu riittää. Ja helppoa kun ei tarvitse rajata, voi repiä ikkunoista ja muista paikoista vain pois. Kunhan muistaa vetää kunnon kerroksen joka puolelle niin hyvä tulee, liian ohutta pintaa on vaikea repiä irti. Ja parasta tuossa on että voi vetää vain yli uudestaan ja uudestaan sekä vaihtaa sävyä lennosta.
Voin kyllä suositella tuota menettelyä. Eikä oo ollut sateista ja pakkasista moksiskaan. Ja valmistajathan myös väittävät ettei ruosteet lähde leviämään kerroksen alta mihinkään sillä on ilmatiivis.

Meinasin meidän RR Sportinkin suihkuttaa yli tuolla samalla tavaralla, sävy vain on hakusessa. Mattavihreänä olisi kyllä päheä, mutta sitten olis pihassa kaks samanlaista Tosin Plastidipillä voi sekoittaa omia keitoksia jolloin saa uniikkia jälkeä, hileineen ja efekteineen.
Kyllähän sen tuommoisen WJ:n yliteippaus maksaisi pari tonnia, ja tuo Mastonin plastidippi maksoi ohenteineen n 200-300€. Itse ostin purkkitavarana.
Vastaa lainaten