Näytä yksittäinen viesti
  #1721  
Vanha 13.03.2017, 10:28
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marso Näytä viesti
Tyyppikilvestä, ainakin olettaen, että alkuperäinen tai alkuperäistä vastaava laatikko autossa.

Hyvin todennäköisesti löytyy tyyppikilven alimmalta riviltä lopusta teksti R151F.

Itse en ainakaan sitä löytänyt laatikkoon stanssattuna, voi tiettysti olla, että niin vahva oksidikerros jo päällä, että siksi en sieltä löytänyt
Houston we have a problem.

Vahva tunne, että laatikko ei ole alkuperäinen. Sillä ei sinänsä ole mitään merkitystä.
(irtolaatikosta löysin vain jakiksen päältä stanssauksen "8F 1663"

Kuvailempa ongelmani tarkemmin:
Minulla on kaksi laatikko+jakis pakettia. Toinen autossa, toinen varastossa. Voivat olla pöyreälamppuisesta ja/tai kanttilamppuisesta.
Tarkoitus olisi laittaa välitys tuohon varastossa olevaan jakikseen ja sitten vaihtaa vain jakis autoon.
Kysymys kuuluukin sopivatko uudemmat ja vanhemmat jakikset ja laatikot ristiin? Ts. onko nämä minun kaksi laatikkopakettia keskenään identtiset. Olen jostakin lukenut, että vanhemmassa mallissa ei olisi tiivistettä laatikon ja jakiksen välissä tai jotain...
Esim oletetaan tilanne, että autossa on uudemman mallin laatikko ja yritän laittaa siihen vanhan mallin jakiksen.

Tulipa siitä vaikeaselkoinen.
Löytyykö laatikosta fyysistä merkistää/ominaisuutta, josta sen mallin voisi tunnistaa?
Vastaa lainaten