Näytä yksittäinen viesti
  #387  
Vanha 21.08.2016, 18:26
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Rakas offipäiväkirja. Joskus on tehokkaita tallipäiviä ja joskus sitten...noh joo.
Tänään oli suuri päivä vapaaottelun ystäville. UFC 202 alkoi viideltä aamulla ja sitä piti tietenkin neljän tunnin unien jälkeen alkaa katsoa. Ottelun ohessa nautittu kahvipannullinen esti haaveet jatkounista.
Lähdin tallille. Ensimmäiseksi otin asiakseni vaihtaa Corollaan kuskinpuolelle ajovalon polttimon. Repsikan puolelle olin jo vaihtanut paria päivää aiemmin. Käteni mahtui juuri ja juuri akun väliin, mutta perhanan liitin ei irronnut sitten millään. Lopulta mun täytyi irrottaa akku. No selvisi ainakin miksei liitin irronnut, kun sen oli joku turakäsi idiootti tunkenut jotenkin poikittain paikalleen ja se kumitutti vielä sinne väliin. Itse polttimo olikin jo valmiiksi irti kiinnistysrautalangastaan. Noh, selvisi siis ainakin miksi auton valot olivat jotenkin hieman eri paria. Nyt valot näyttää mielestäni taas samanlaisilta, kun kasasin uuden H4:n ihan oikein sinne paikalleen.
Tämän uurastuksen jälkeen olikin aika mennä syömään ja ruoan jälkeen otin 1.5h päiväunet. Sen jälkeen otin ruuvimeisselin ja lähestyin Lällin vasenta takakulmaa, mutta takavalo oli niin tiukasti ruuvattu, että motivaationi lopahti kuin seinään. Lähdin keittämään kahvia.
Kahen kupillisen jälkeen motivaationi palasi, mutta alkoi olla kiire ruokakauppaan. Saatiin ennen kotiinlähtöäni kuitenkin tallitoverin avustuksella se kuskinpuolen takavalon lasi rikottua, siihen olikin hyvä lopettaa tallipäivä.

Valon hajoamisesta oli se hyöty, että huomasin ettei se nyt oikeastaan tuntunut miltään. Saahan noita valoja, Virosta saa halvalla samanlaiset tilalle, tai sitten mulla on hyllyssä kahdetkin sellaiet just toisenlaiset LJ:n takavalot, tai sitten voisi ihan peräti heittää kaikilla originaalivaloilla vaikka sorsaa ja rakentaa nyt samantien offihenkiset ledivalot ja samantien sitte pakkivalolle reilusti lumenea, eiku mitä niveaa se nyt oli.

Edit: kuvia, koska kuvat on kivoja.


Japanialainen ikkunalista.



Papukone kävi morjestamassa.



Yksi nurkka on ehostettu.
__________________
- En pidä teistä.




Viimeksi muokannut perkei : 21.08.2016 18:36 Perustelu: Kuvien lisäys
Vastaa lainaten