Näytä yksittäinen viesti
  #384  
Vanha 20.08.2016, 07:50
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Ihan mielenkiinnosta, niin minkälaisisa hinnoissa 3.0l Tojotan myllyt liikkuu? Siis sellaiset jotka käy Läjään about heittämällä, kuten käsittääkseni kzj95?
Ja onko siinä sitten muuta kuin pata paikalleen ja muutosleimalle?

Ajatukset laukkaa aina paljon kovempaa kuin itse projekti. Lällissä on edelleen se sama takakulma tekeillä, mutta mulla on jotenkin intoa ja toivoa sen suhteen enemmän kuin ikinä tässä vuoden aikana, kun kävin tosiaan Jeeppikerhon kanssa Kannakselta hakemassa vähän motivaatiota. Haluan ehdottomasti Lällin kanssa sinne!!!
Olen kallistunut sille kannalle, että purkaan takapenkin pois. Vieläkään en ole saanut ihan tarkkaa vastausta että tarviiko se katsastuksessa sitten olle siellä, jos auto on rekiströity 2 + 3?
Toisaalta jos se leimasetä laittaa otteeseen 1 + 1 niin mitäs sitten. Mun perheeseen kuuluu 2 henkilöä, mutta ihan vitusti tavaraa.

Huomasin, että tää sähköinen huoltokirja on tosi hyödyllinen. Tuolta oman topiccini ekalta sivulta luin, että Lälliinhän on jo vaihdettu jännitteensäädinjutska. Ihmetyttää siis miksi se reistaili. Uusi on jo hankittu, että eipä siinä mitään. Ja se vanhakin toimii taas.
Kuinka usein, siis kilometreissa, noita jännitteensäätimiä sitten paukahtelee? Olen ajanut Lällillä vajaassa vuodessa 20 000km. Luulen ettei entisellä omistajalla kilometreja ihan kauhean vinhasti tullut.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten