Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 16.07.2016, 15:55
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Mie taas en tykännyt Speedglassista yhtään, oli helvetin painava ja liian pitkä, eikä silmälasit mahtuneet kunnolla sinne alle. Sellanen ämpäri muutenkin, ettei kyllä olis eka valinta autohommiin.
Raitisilmamaskinakin mulla on Euromaski, 3M puhallinyksiköllä (eli jätin sen puhaltimen itelleni kun hankkiuduin Speedglassista eroon).
Kempin Beta 90X oli kyllä kevyempi mutta jotenkin ihan ihme pömpeli sekin, myin sen yhden käyttöpäivän jälkeen pois. Ei vaan jotenki ole mun juttu toi automaattilasi ja Betassa oli jotenki apuski se pääpanta.
Tykkään kun Euromaski tulee lähelle naamaa eikä ole sellainen laatikko tuolla jossain kaukana naamasta.

Eli kuten voi todeta, mielipiteet on ku persereikiä, jokaisella on yksi, paitsi sillä jätkällä joka putos puusta perse eellä karsittuun vesaikkoon on kaksi.
Ihan jokaisella maskilla pärjää varmasti ja sitten kun aikansa hitsailee niin huomaa mitä ominaisuuksia just itelleen kaipaa.

Joku kysyi että maisemiako pitää nähdä; sillä ei ehkä kotitallilla ole merkitystä (paitsi jos pitää kalja piilottaa vaimolta) mutta tuolla töissä tykkään ettei kukaan pääse yllättämään trukilla tai nosturilla tai mitenkään muutenkaan kesken hitsauksen.

Mulla on niskavamma, sen takia mie lässytän tosta maskin keveydestä koko ajan. T: vanhus
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten