Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 14.07.2016, 08:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Julle vaan Näytä viesti
Tuosta kun vähän tinkii niin ei olla kaukana 500 euron paketista ja ihan eri peli kun valovirtatelvini ja kaikki tarvittava mukana. http://www.tori.fi/uusimaa/Uudenvero....htm?ca=18&w=3
900€ paketista on 500 euroon aika paljon matkaa, en sanoisi että "vähän kun tinkii" Toki tuossa on koko paketti; jos ajattelee että ostaisi koneen 500€ + uusi pullo + maski + lanka = min.700-800€.


Mulla on ollut nyt kymmenisen vuotta käytössä Kempin 1702 (170A) valovirtakone, hiilari suojakaasuna - räkii jonkin verran, mutta on halpa ja helppo hitsattava myös ulkona. Maskina niin rälläköidessä kuin hitsatessa on euromaski, itse olen tykännyt. Automaattimaskit on aivan perseestä jos minulta kysytään.. Ainoa ongelma hitsauskoneessa on ollut poltinkaapeli, se kului loppuun - tai todennäköisesti suoja sen sisältä.
Eli etsisin joko käytettyä laadukasta merkkikonetta, tai sitten satsaisin vähän enemmän ja ostaisin uuden. Toki jos hintarajana koneelle ehdoton max. on 500€ niin käytetty on mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten