Näytä yksittäinen viesti
  #112  
Vanha 28.04.2016, 19:49
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Pystyn ja osaan......mutta se on turhaa......


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Eli et vain
a: pystynyt
b: osannut

laittaa laskelmia eteen jotta olisi satu vertailupohjaa väittämillesi. Ei tässä ole tarviskaan tuntea toisiamme, kyse oli vain siitä että osaatko perustella muutoin kuin sokeasti väittämällä omaa mantraasi siitä että lupien vapauttaminen laskee hintoja.
Pyysin että laitat laskelmat eteen joka osoittautui sinulle liian haasteelliseksi tehtäväksi.

Lisäksi väittämäsi siitä että verokannan nousu 14%:lla saa aikaan hintojen laskun on absurdi. Miksi miun pitää tinkiä yritykseni tuotosta ja palkastani sen takia että valtio nostaa alv-kantaa.
Tingitkö itse omasta palkastasi tuon takia?

Lukuja odotellessa....
Johan tossa aikaisemmin sen sanoin......Jos et ymmärtänyt niin ole ymmärtämättä.....
Ja sun täytyy tinkiä yrityksesi voitosta kun se on tehty aikaisemmin valtion säätelystä johtuen......
Jos vieläkään ymmärtänyt..... Huonosti käy......
Itse en tingi mistään.......ja tiedän sen koska harjoitan liiketoimintaa vapaan markkinatalouden pohjalta .
Jos joku muu tekee halvemalla niin sanon että parempi valita paremmat osaajat halvemmalla...... Toivottavasti menee maaliin......
Ammatti ylpeys........ja kokemus......
Silti mä oon valmis lähteen Volgalla vapaille markkinoille mustan kuljettajan kera......Olis ainakin itsellä ns. "halvat kyydit"......
ps.
Niin kuin mä sanoin.....
En tunne sua........
Silti vapaa kilpailu parantaa ilmapiiriä.......
Ja yleensä se kannatta puolin ja toisin........
Ainakin tän jälkeen tietää missä mennään......
Teille hyvin vierasta.........

Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.04.2016 20:11
Vastaa lainaten