Näytä yksittäinen viesti
  #91  
Vanha 27.04.2016, 21:56
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Älä kattele valtionosuutta.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
En oo osatnu lupiani enkä oo ees ollu alallakaan 10:ntä vuotta.. oisko 7 menossa jos kaikki lasketaan.
Oot muute sit suoraan hakoteillä, ku alv on 10% kuten mainitsin..
Noilla hinnoilla oot jo nyt kalliimpi kuin taksi jota haukut kalliiksi.
Toisekseen, perustatko veloituksesi ainoastaan tuntihintaan vai tuleeko päälle kilometrit vielä tuntihinnan lisäksi?
Se on valtion toimesta määrätty ja on mitä on.
1. Jos mä räin kattoon kotona tai paaris niin siitä ei makseta mulle niin kuin ei sullekaan. Ammatinvalintakysymys......
2. Jos sun auto liikkuu 1h hintaan 160€/h sis 10%alv........ja sä saat mut kalliimmaks......Niin sun laskukoneessa tai näpyttelijäs on vikaa....
3. Valtionvelvoitteet menee valtiolle.....vähennyksineen tai ei riippuu onko niitä vai ei.
4. Asiakkaalle alv24% kirpasee paljon enemmän kuin 10%. Tassäkin valtion apuja teidän puolella.
5. Auto on sun työkalu josta on tietyt käyttökulut tän ymmärrän mutta niiden ei pidä sisältää sen pääomakuluja niin kuin sun laskelmat osoittaa...... VRT. mun esim. vasaraan.
6. Mua naurattaa kun edes viittit heittää tollasta diibadaabaa......
7. Sulla ei taida olla terävimmät kynät penaalis......
8. Mä en voi mitenkää laskuttaa yhdestä henkilöstä 8h päivästä 20h. tai 24h riippuen mun tuntiveloituksesta jos sun taksi laskuttaa noin 160€/h.
9. Ja mä makselen kaikki kulut sisääntulevasta ihan samoin kuin sinäkin.
10. Ja kun taksia käytän niin ihan samoin kuin palkansaajatkin eli rahoista joista taksi maksetaan on myös maksettu ns. tulovero ja edelleen moitin taksilla ajamista kalliiksi.......ja kritisoin sääntelyä.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.04.2016 22:07
Vastaa lainaten