Näytä yksittäinen viesti
  #72  
Vanha 26.04.2016, 16:26
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Muutamaan mielipiteet....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Kyllä jokaisen työpaikan/työpisteen ergonomian saa hyväksi, se on vaan järjestelykysymys. Toki vaikkapa automekaanikon hommassa joutuu tekeen välillä töitä huonossakin asennoissa mutta se kuuluu siihen duuniin. Mutta siihenkin työhön on erilaisia apuvälineitä olemassa ja itestähän se riippuu, millasella rullalle ittensä laittaa.
Ergonomian saa huonoonkin hyväks jos haluu.....
Riippuu mitä kokonaisuudelta halutaan........
BTW.
Nykyään ihmiset vaan haluu saada rahalleen kattavan vastineen.......

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Niin. Eipä sen väliä asiakkaalle, millä työkalulla työt tehdään, kunhan tehdään. Vaikka maatilasorvilla vääntelis putken muhvit ja mutkat, kunhan paska putkessa virtaa, ja halvalla. Ootko muuten kysyny joltakulta muulta ammattimieheltä oisko halvempi duuni jos ois vaikka puuilon jakoavain ?

Vaan en minäkään hyviä, luotettavia ja mukavia työkaluja asiakkaan tarpeisiin ostele, vaan omaa viihtyvyyttä ja jaksamista ajatellen.

Ja ainoa aito asiahan on kateus.

Mutta mun mielestä on väärin jos yrittäjän fetissit näkyy hinnassa......Mistä johtuu?? Johon vastaan itse.
Sääntelystä jonka johdosta luvanhaltioiden tulonmuodostus on niin hyvä että voivat valita verohelpotusten avittamana melkein mitä hyvänsä työkaluikseen....."Perseestä.....perämoottoriin".. ....
Varmaan löytyy hyviä, luotettavia ja mukavia sekä viihtyisiä ja ergonomisia
vehkeitä halvemmallakin......

Ja siinä vaiheessa kun markkina vapautuu löytyy niitä huonomilla ja halvemmilla työkaluilla ja halvemmalla ajavia varmasti.

Ja mun käsittääkseeni ollaan vapaassa markkinataloudes eikä sosialistisessa holhousvaltios....... jolloin sääntelyt vois heittää romukoppaan......jos täyttää vaadittavat kriteerit.

Ja viimeisestä virkkeestä puuttuu ......seuraavaa......
Ja sen kyllä huomaa.......

Viimeksi muokannut H_Nietu : 26.04.2016 16:37
Vastaa lainaten