Näytä yksittäinen viesti
  #60  
Vanha 26.04.2016, 11:14
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Nykyinen taksi systeemi on ihan perseestä. Sä soitat tuonne keskukseen. Pyydät taksia. Se tulee ehkä joskus tai ehkä se ei tule. Ei mitään hajua milloin se tulee.
Mistähän numerosta sää noita takseja oikein tilaat Kyllä meille lähitaksi tulee ihan OK ajassa ja aina on pihaan tullut. Toki ei niitä autoja joka kadunkulmassa ole odottelemassa, eli pikkusen pitää jaksaa jokaisen odotella. Ja kuten tuossa jo mainittiin, kotinurkilla voi sopia vaikka päivää ennen taksin tulon kun tietää paikallisen kuskin numeron.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Sä et sitten varmaan koskaan käytä takseja? Vai tunnetko kaikki taksikuskit? Itsellä ainakin takseissa tullut usein näitä tummempia kavereita kuskiksi.
Itse asiassa vuosikymmenten aikana olen aika paljon takseilla suhannut, tosin viime vuosina vähemmän. Mutta hyvin toimii systeemi Suomessa, ei valittamista. Toki ihan jokaista en nimeltä tunne (vitsi vitsi) mutta virallisen taksin kuljettajat on aina 100% systeemin tiedossa. Noista Uberin kuskeista ei kukaan tiedä yhtään mitään. Kuka tahansa idiootti / hullu / perverssi voi alkaa "ajamaan taksia" ties millä hengenvaarallisella katiskalla. Ja tätä toimintamallia jotkut hehkuttaa kun se on niin halpaa. Voi elämän kevät sanon minä, minä haluun oikean Mersu-taksin pihalle

Kuis Nerdo, päästäisitkö sinä jälkikasvusi jonkun tuntemattoman Uber-kuskin kyytiin yöaikaan ?
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten