Näytä yksittäinen viesti
  #149  
Vanha 03.01.2014, 19:59
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.220
Perusasetus

Ensi-ilta koittakoon!



Kaikki kohtaukset missä kamera tärisee, ei ole mun kuvaamaa, koska kellään ei ole niin vakaata kamerakättä kuin mulla, piste! Muutamassa lyhyessä pätkässä on myös hiukan tarkennus pielessä, mutta älkää antako sen häiritä. Sisältää myös jonkun verran englanninkielistä tekstitystä, koska valtaosa mun youtube-tilaajista on kuitenkin englanninkielisiä, ja muutenkin ulkomaalaisia, joten koittakaa olla häiriintymättä niistä teksteistäkin.











Ainiin se video! Toivottavasti joku jaksaa katsella koko paskan alusta loppuun, ja vielä tuurilla tykkää ja nauttii näkemästään!

Sisältää maastoajoa, kuivaa metsähuumoria, dokumenttia ynnä muuta mielenkiintoista!


Tänä vuonna lupaan hommata uuden oikean videokameran, sekä koneen jolla saa editoitua kivuttomammin suurella bittivirralla varustettua videota! Goprossa on kyllä mahtava tuo bittivirran suuruus, mutta perus kuvaamiseen vehje on kyllä ihan täys susi, joten vastaavalla kuvantarkkuudella oleva superhyper zoomillinen videokamera on siis hankintalistalla...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten