Viestiketju: Vinsseistä?
Näytä yksittäinen viesti
  #106  
Vanha 13.12.2013, 07:17
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64 Näytä viesti

"Kannattaako ihan oikeesti säästää muutama kymppi siinä että tilaa ite "halppis" vinsssinsä Saksasta,Ranskasta,Espanjasta,Englannista tai jostain muualta mistä saa summan X säästettyä,jos koto Suomessa on jo aika hyvä kattama eri merkeille maahantuojia..?
No okei varmaan saa säästettyä jonkin euron vinssin hinnassa,mutta mä luulen että jos tulee jonkin ongelma tilanne niin täältä saa myyjän kiinni oli kellonaika tai viikonpäivä mikä vain ja varmasti varaosa ja takuu asiat hoituu nopeammin ja kivuttomammin..."

T.Ipe64/Ipefix
Tuossa on kyllä asiaa. Kiinanvinssejä toimittaneena on kyllä voinut olla positiivisesti yllättynyt siitä palautteesta mitä vinsseistä saanut.
Niitä on kyllä pantu kisoissa koville,vuoden aika kaksi rikkoa,kummassakin tapauksessa vinssipedin kiinnitys petti.
Osat on saanu lähetettyä samana päivänä kun kaveri on soittanu.
Stonehillissä kaveri roikotti kahden tonnin pajeroaan kalliolta renkaat kokonaan ilmassa,köyden varassa
Ei puhettakaan että 9,500Qsta olisi voima loppunut,tulipahan köysikin testattua..
Pitää koputtaa puuta...mutta tähän mennessä vielä mulle huonoa palautetta noista Runvista ei ole tullut
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten