Näytä yksittäinen viesti
  #1288  
Vanha 10.11.2013, 13:08
Konttaaja Konttaaja ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.10.12
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 36
Perusasetus

Kun ei noita iskarin yläpään epäkesko speissereitä löydy, niin mistäs kannattas alkaa pyörän kulmien säätely, ne on nyt aivan ketuillaan n.6 cm noston jälkeen. Puolitoista kieppiä lyhennetyt mersun jouset edessä, niihin kattelin ruotsin biltema höjning-topikista ohjetta ja mittaa. Olivat vetelämmät kun alkuperäset. Mutta auton pyörät on ny nsillä tavalla jotta renkaan ulkoreunat koskettaa maata enempi kun sisäreunat, rumaa ja hirveetä.

Kumit on siis näin edestä katteltuna :
\--o--/

Yksi pari tällaisia korjaa paljonko, 1,5-2 astetta ?


joten lienee kaksi paria noita korjaa tuplaten ?

Trailmasteria lienee löytys suomestakin , mutta oisko jollakulla heittää lukemia, paljonko nuo muutamat asteet, vaikuttaa, eli niiden hyöty vs hinta ?

Vaihtoehtona nämä ja näitä en tiedä mistä kotimaasta edes kyselis ? Tai jos nuo epäkeskopultit ei tarpeeksi auta niin melken on pakko tuollaset raapia ja asentaa tukivarteen.



Ei oikein innostaisi, katkoa jousia mutta mä vähän olen käsittäny että 45-50mm korotus jousilla on maksimi, siinä suhtessa että vetarien kulmat ja pyörän kulmat todellakin kärsii enempi korotettaessa, tän takia omaani olen hankkinut nuo etuperän laskukappaleet joilla on kyllä varmasti virkansa, kun mittailin että jos vetarien sisäpuolen olis tuuman ylempänä, vakiokiinnikkeissään niin vetarit olis selvästi jyrkemmässä kulmassa. Tän tiedon jyvän varassa olen uskotellut että etupää kärsii nostaa enemmänkin, vaan tämä pyöränkulma ongelma.....ei niin helppo.
Vastaa lainaten