Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   vito 4x4 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=140331)

örvelö 07.12.2015 20:23

vito 4x4
 
moro.

käyttöautoksi olen ajatellut 4-vetoa automaatti vitoa.

onko palstalaisilla kokemusta? mitä tarkistella ja mihin kiinnittää huomiota? vm-06-12

Cruiseristi 07.12.2015 21:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja örvelö (Viesti 1268799)
moro.

käyttöautoksi olen ajatellut 4-vetoa automaatti vitoa.

onko palstalaisilla kokemusta? mitä tarkistella ja mihin kiinnittää huomiota? vm-06-12

Mistähän alottais :) , -11, 4x4, 116 vitolla ajellu n. 200tkm ja onhan tuossa kaikkea pientä ollu. Eka paku, joka on jättänyt tielle, ei vaan startannut.
Vehon huolto kävi paikan päällä ja sit tulikin hinuri hakemaan.Pari päivää tutkivat ja totesivat että joku on tehtaalla ruuvannu sulakerasian kiinnitysruuvin johtosarjasta läpi, Manololla on varmaan ollu kiire siestalle, siis näähän tehdään jossain Espanjassa.

Kartse1 07.12.2015 23:28

Pikkuserkulla ja pikkuveljellä on tuollaiset autot.
Mukavia autoja tien päällä ja 2500kg:n kärry tulee kevyesti perässä.

Kaikenlaista normaalisti kuluvaa saa vaihtaa, kuten muihinkin merkkeihin.

Jakolaatikon ketju ja sen jako on Mersun tarkoin varjelema bisnesvaltti ja sitä ketjua ei saa myydä varaosana.
Pikkuserkku metsästi monta kuukautta osia ja pakko oli nöyrtyä & ostaa uusi yli 4000,- jakolaatikko.

Se ketjun niittaus on sellainen, että joka niitin reiässä on kaksi kolmionmuotoista niittiä selät vastakkain.
Niittien reiät on salmiakin muotoisia.

Niitit saas onneksi varovasti purettua ja kun lamelliketjusta kääntää joka toisen palan 180 astetta, niin taas tulee tiukka ketju vähäksi aikaa... :p

_Metal_ 07.12.2015 23:38

Töissä tuollaisella tulee ajettua päivittäin. En ikinä huolisi itselle. Kokoajan jotain laittoa ja maantiellä keinutuolimainen ajaa. Teollisuusalueella alle 50km/h vauhdeissa vielä ihan mukava.

Cruiseristi 08.12.2015 09:21

Peltien ruostuminen on myös melko iso ongelma , eli suhteellisen uusikin vito voi näyttää kuin olisi haulikolla ammuttu. NoitaKIN on kuulemma maalailtu takuuseen .

örvelö 08.12.2015 09:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ (Viesti 1268863)
Töissä tuollaisella tulee ajettua päivittäin. En ikinä huolisi itselle. Kokoajan jotain laittoa ja maantiellä keinutuolimainen ajaa. Teollisuusalueella alle 50km/h vauhdeissa vielä ihan mukava.

tuo ajettavuus tuli kyllä yllärinä,olen luullut että pakuksi hyvä ajaa.

_Metal_ 08.12.2015 09:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja örvelö (Viesti 1268908)
tuo ajettavuus tuli kyllä yllärinä,olen luullut että pakuksi hyvä ajaa.

pitkä takaveto onkin ihan hyvä ajaa lyhyt nelikko on vain hutera.

Cruiseristi 08.12.2015 09:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja örvelö (Viesti 1268908)
tuo ajettavuus tuli kyllä yllärinä,olen luullut että pakuksi hyvä ajaa.

Eipä oo viton ajettavuudessa ollu moitittavaa , tosin nuo vanhemmat 4x4 mallit on "korotettuja" , joka vaikuttaa tietysti auton käyttäytymiseen.
Tuohon saa alustasarjan, jolla saa auton saman korkuiseksi kuin vajaavetoiset mallit.


Sivu luotu: 20:38 (GMT +2).