Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   range (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=100374)

huhja 16.08.2012 20:06

range
 
2 Liiteet
tuli tollanen hommattua hyvin tuntus toimivan edelleen kenenköös rakentama kyseinen yksilö on :)

Jan13 16.08.2012 20:20

Ai sää ehdit ensin :eek: Tarkoitus oli että oisin viikonloppuna käyny tän noutaa itselle. Noh eihän sitä mulle varattu ollut :) Jos tarviit varaosia ilmottele

huhja 16.08.2012 20:40

tavallaan joo :D löin kaupan kii näkemättä kun meni toinen perseelleen ja oon kyllä tyytyväinen auto on hyvässä kunnossa ja leiman haen kun vaan muut kiireet hellittää ;) ja sain myyjältä viä option että jos kiinnostus lakkaa niin ostaa kuulemma takasin :D

huhja 19.08.2012 17:22

koeajon ja auton koluamisen jälkeen olen erittäin tyytyväinen ostokseeni :) nivelet ja puslat vaihtoon ohjaus simpukkaan tarvii perehtyä (vuotaa ja on väljää) pikkasen valoja kuntoon/tankin paikkaus ja sitten lapa lattiassa konttorille kattoon inssin ilmettä :D:D:D

tapsa4x4 19.08.2012 19:45

Mun vanha pelihän toikin on.
sähköt oli aivan hirveät silloin muuten suht hyvä laite korinkorotus tais olla ja pieni alustan nostokin2" mulla oli ensin 35" mutiaiset jotka vaihtuin 35x15.5 sx swamppereihin jotka söi taukoamatta vetareita ja sit tuli noi alla olevat 33x13.5 lbt

aivan hirveä oli ajaa ainakin tiellä toi laite.

taakse laitoin kemppi lukon ja etuperään tehtiin lämpösovite holkki parantamaan ristitapin kestävyyttä.

vuosi tais olla 2006 kun toi oli mulla ja sai lähteä kun tuli hankittu toi nykyinen porttaali patrolli.

huhja 21.08.2012 01:56

no ei se ihan kovin herkku kyllä tielle oo mutta pajeroihin verrattuna ei sitä sormin paaliin puristele :rolleyes: ajatus oli pitää toi poliisin kiinostuksen kohteena ja inssin kauhuna :D:D sitten listaa tarvittavista osista saa tarjota ;) joka nurkkaan vilkkujen lasit, taakse ylempi "ovi" en tiä mutta epäilen että on lasia, priima kuntonen ohjaus simpukka saattaa kiinnostaa mikäli halpa , repsikan puolen ovi saranoineen noin ens alkuun :)

huhja 29.08.2012 20:40

vaatiikos toi rangen simpukan kunnostus jotain erikois työ-kaluja :confused: niin kovasti moni höpötelly että osta uus :( mutta mutta kun tiivistesarja ei maksa juuri mitään verrattuna kunnostettuun simpukkaan siinä olis useemman saturaisen säästö kun uhrais illan kunnostukseen :)

huhja 30.03.2013 19:23

ei kenelläkään olis ehjää kytkimen pääsylinteriä? orginaali tai sitten joku minkä pystyy muokkaan vanhan tilalle?

pee 30.03.2013 19:32

eiks saa uutena ? motonetin luettelon mukaan amazon saattais olla sama... ja korjaussarjaa näytti löytyvän ...

Racingrabbit 30.03.2013 19:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja huhja (Viesti 989496)
ei kenelläkään olis ehjää kytkimen pääsylinteriä? orginaali tai sitten joku minkä pystyy muokkaan vanhan tilalle?

Uutta tarvikkeena (Britpart) saa minun kautta 40€ (sis alv 24%)
Toimitusaika 2 viikkoa
Käytettyäkin saattais löytyä,mutta niitten kunnosta ei mitään takeita.


Sivu luotu: 18:55 (GMT +2).