Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Syyttely (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=162118)

Topi1982 02.02.2020 00:10

Syyttely
 
Minua saapi täällä nimitellä seniiliksi ja huru-ukoksi ilman mitään seuraamuksia?
Se on vähän niinkuin lääkärilausunto joltain ei lääkäriltä?
Aihe josta moinen väite tuli on vieläkin kumoamatta!
Kysyin asianajaltani, että mitä tehdään tämän asian kanssa.
Totesi, että aihetta on lähempään tutkisteluun väitteen esittäjän sekä julkaisevan sivuston suhteen.

sisua45 02.02.2020 02:45

No sitten kukaan meistä ei kannata esittää poikkeavia mielipidettä asiasta. Jos kerta aasianaasiaasi on sitä mieltä. Itse olen vain vähämielinen moottoriasentaja.

Mutta. Miksi sinä olen laittanut niin monta negatiivistä viestiä offipalstalle?

Sinun näytöt offi-kentällä ovat kiistattomat. Sisu A-45 rakentelut. Youtubesta löytyy vieläkin videoita niistä. Land power, erittäin pystyvä ja kalliolla keuliva lantikka. Jyty 6x6, Volvo, Lantikka, ja Toyotan mielenkiintoinen ristisiitos.

Sulla on meneillään Scania 4x4 projekti. Se kuitenkin kiinnostaisi???

sisua45 02.02.2020 02:57

Kai minäkin voin nimittää sua mulkuksi netissä, jos siihen on aihetta???

Sisu A-45 korjaamokirjan sulta ostin. Joskus 10 vuotta sitten? Kovaa soitit takaisin, että maksoinko sen? Empä sitä maksamatta olisi matkahuollosta mukaansa saanut.

Humalassa tätä kirjoitan. Osa viisaudesta saattaa mennä ohi.

Kirjoita Jyrki viisas vastike, meille tyhmille.

Topi1982 02.02.2020 10:01

Elä huolehi, itselataava hybridi rollaattori tekkeillä.

Bj Andy 05.02.2020 06:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1424580)
Elä huolehi, itselataava hybridi rollaattori tekkeillä.

Tommonen on kova luu tulevaisuuden markkinoilla. Lataa alamäessä, antaa harjoitusvastetta tasaisella, ja jeesaa ylämäessä...Tee projekti mutta patenttisalkku kuntoon ennen julkaisua...
On taas hieman lisäkiilaa sinne loppupäähän.:D

Rölli 05.02.2020 08:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1424566)
Minua saapi täällä nimitellä seniiliksi ja huru-ukoksi ilman mitään seuraamuksia?
Se on vähän niinkuin lääkärilausunto joltain ei lääkäriltä?
Aihe josta moinen väite tuli on vieläkin kumoamatta!
Kysyin asianajaltani, että mitä tehdään tämän asian kanssa.
Totesi, että aihetta on lähempään tutkisteluun väitteen esittäjän sekä julkaisevan sivuston suhteen.

Jaa se meni "isolla miehellä" noin vahvasti tunteisiin et oikeen lakimiehelle asian esitit?

Eihän siinä sitten, odottelen kutsua lakitupaan ni saadaan hymy takas sunkin naamalle.

jli 05.02.2020 09:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rölli (Viesti 1424767)
Jaa se meni "isolla miehellä" noin vahvasti tunteisiin et oikeen lakimiehelle asian esitit?

Eihän siinä sitten, odottelen kutsua lakitupaan ni saadaan hymy takas sunkin naamalle.

Kyllä ainakin lakimiesliitto suosittelee, ettei kukaan harjoittaisi suojaamatonta keskustelua, ts menisi internettiin ilman lakimiestä. Olisihan niitä hyvä olla useampikin, jos vaikka illalla haluaa käydä netissä ja vakituiselta on työvuoro loppunut.

Ex_inkkari 05.02.2020 10:16

Informoikaa ihmeessä miten raastuvassa käy, kiinnostaa ihan ennakkotapauksena mitä huru ukko ja seniili sanojen käytöstä tulee.

suzs205 05.02.2020 12:01

Huru-ukkolla on varmaankin erilaisia tulkintoja.

https://www.kotus.fi/nyt/kolumnit_ar...ukot_vauhdissa kuvaa sen mitä huru-ukko minusta tarkoittaa:

"Unohtumattoman hahmon huru-ukoille antoivat Eero Roine ja Ossi Kostia. He esittivät kunnanhoidokkeja Ottoa ja Alperttia Kyllikki Mäntylän näytelmään Opri perustuvassa elokuvassa.
...
Otto ja Alpertti eivät olleet niin kuin oletettiin, eivät käyttäytyneet niin kuin ukkojen muka pitäisi. He järjestivät omatoimisesti ja kekseliäästi itse iloa elämäänsä."

En ole katsonut kyseistä elokuvaa/näytelmää, mutta tuo kuvaus on juuri se mitä olen huru-ukon olettanut olevan.

Eli ei aivan normaali iäkkäämpi mies. Vaan joku joka tekee vanhempanakin mitä haluaa. Se onko se tekeminen miten järkevää muiden mielestä ei vaikuta asiaan.

Jos joku kutsuisi minua huru-ukoksi, niin minä pitäisin sitä lähinnä ihailuna/ylistyksenä.

MK 05.02.2020 13:36

Tässä tapauksessa ei nimitelty, mutta raastupaan mentiin ja aika kalliiksi näyttää tulleen kaikille:

https://www.is.fi/autot/art-2000006395655.html

pee 05.02.2020 16:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MK (Viesti 1424785)
Tässä tapauksessa ei nimitelty, mutta raastupaan mentiin ja aika kalliiksi näyttää tulleen kaikille:

https://www.is.fi/autot/art-2000006395655.html


Periaatteen mies ?

Pafo 05.02.2020 17:01

Minä mitään mistään tiedä mutta jos raastuvaan joutaa niin ainut voittaja on lakimies...

wikke 05.02.2020 18:00

Ihan aavistuksen verran veikkaan että tämä tarina ei jatku yhtään mihinkään (mitähän joku https://asianajajaliitto.fi/ valtuuttama tyyppi edes ajattellee aiheesta? Tokkopa nauraisi, sillä pitäähän rahat jostain ottaa, mutta muijalleen ja kolleegoilleen sitten kyllä kuset housussa jos saunasta ei kyse. Laude parat. Oli sitten case tai toimeksiantaja mitä tahansa. Edustavathan he milloin mitäkin, mutta usein heillä edustajan maksaa ikävä kyllä yhteiskunta. Ei siis että tässä pierussa.), vaan alkaa uutenaketjuna kun korkki seuraavan kerran narahtaa. :D

Vaan toisaalta, tästähän saattaa tulla yhtä mielenkiintoinen tapaus kuin siitä että Ano Turtiainen nimitti Helsingin poliisin ennalta estävän toiminnon johtajaa, ylikomisario Jari Taposta

"MUNATTOMAKSI NILLITTÄJÄKSI".

Sen tapauksen kehittymistä voi seurata vaikkapa tuolta: https://www.murha.info/rikosfoorumi/...9c1da6e316821b ja naureskella... :D

JiiPee 06.02.2020 20:40

Minua saapi täällä nimitellä seniiliksi ja huru-ukoksi, jos se jonkun palstalaisen ahdistusta helpottaa ja hänen mielestään se on perusteltua (perustele!).

jli 06.02.2020 20:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee (Viesti 1424879)
Minua saapi täällä nimitellä seniiliksi ja huru-ukoksi, jos se jonkun palstalaisen ahdistusta helpottaa ja hänen mielestään se on perusteltua (perustele!).

Ovela juoni. Joku kuitenkin kokeilee ja sitten vain raastuvassa rahat pois ja autokaupoille. :D

uteiN_H 06.02.2020 20:48

Muakin saa syytellä.....
 
Siltä mikä paraimmalta tuntuu........
Mä en oo siitä moksikaan......
Jos ei tavata.......
Siihen ei lakimiähiä tarvita, tulee muuten vaan syttelijälle kevät nuha ja nenä kipeeks....
:D :D :D :D
Sen jälkeen niitä tarvitaan puolin ja toisin......

JiiPee 06.02.2020 21:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jli (Viesti 1424881)
Ovela juoni. Joku kuitenkin kokeilee ja sitten vain raastuvassa rahat pois ja autokaupoille. :D

Ei ole juonia takana; ei ole intressit siellä suunassa. Joku voi tunteakin.

Rölli 06.02.2020 21:38

Niinpä. Eipä noiden sanojen merkitys nyt niin kovin kummoinen ole. Jokainen voi ihan itse katsoa vaikka tuolta https://www.suomisanakirja.fi/ merkityksiä niille.

Sikäli ihmettelen et jos ihan lakimieskin ollut sitä mieltä et ois aihetta lähempään tarkasteluun. Tietty se ois hienoa saada ennakkotapaus et minkä ikäistä ihmistä voi sitten kutsua vanhukseksi ihan lainkin mukaan.

Heguli 07.02.2020 07:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1424566)
Kysyin asianajaltani, että mitä tehdään tämän asian kanssa.

Totesi, että aihetta on lähempään tutkisteluun väitteen esittäjän sekä julkaisevan sivuston suhteen.

Ihan pikku vinkki, vaihda lakimiestä :D:D

Topi1982 07.02.2020 18:24

Pyydän anteeksi kaikilta projektien ja muiden rakentajien tekijöiltä.
Jos olen heitä asiattomasti tai asiallisesti arvostellut!

Tupu, Hupu ja Lupu sekä neitoset eivät kuulu anteeksipyydyttejyn joukkoon!

Topi1982 07.02.2020 18:59

Sie metsän peikko, lue vaikka tämä jos osaat.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jus...-sen-merkitys/

Ja jos luikahtamisella tarkoitat Evakkoja, joita todella kunnioitan olet ihan paska!

Miun äiti on porilainen ja isä Pielisjärveltä.
Mie olen syntynyt Lieksassa vuonna 1950.
Enkä haluaisi ikinä tietää siun kaltaisesta surkimuksesta mitään!

Rölli 07.02.2020 20:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1424938)
Sie metsän peikko, lue vaikka tämä jos osaat.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jus...-sen-merkitys/

Ja jos luikahtamisella tarkoitat Evakkoja, joita todella kunnioitan olet ihan paska!

Miun äiti on porilainen ja isä Pielisjärveltä.
Mie olen syntynyt Lieksassa vuonna 1950.
Enkä haluaisi ikinä tietää siun kaltaisesta surkimuksesta mitään!

Jaa nii et nyt se kääntyi niin päin et sinä haukut?
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Moinen toiminta ja herran esiintyminen lähinnä naurattaa, toisaalta tippa tulee silmään kun ymmärtää ettei edes omaiset osaa vielä tossa kohtaa reagoida ja avustaa hoidon ja lääkityksen kanssa.

Kyl me kaikki jo tiedetään et kyseessä on pohjois-karjalan suurin betonikeisari ni ei sitä mainetta enää tarvii tehdä netissä riehumalla ja sekavia kirjoittelemalla.
Ei mua kiinnosta tippaakaan mistä sinä tai vanhempas olette kotoisin, enkä ymmärrä miten sekin nyt tähän liittyy? Pitäiskö kumartaa ja taputtaa vai mitä vittua??? Enkä todella ymmärrä sitäkään mistä sä noi evakot tähän revit???

Ja joo, luen ton jutun kunhan tupa rauhottuu ja ehdin keskittyä. Ihmettelen vain et mikä pakkomielle sulla on tuosta julistaa? Sekö et ryssä on paha? Hyvin se silti on sulle bisnekseen kelvannu, missä toi juhlava aate silloin oli?

Jos et kestä et joku on joskus eri mieltä sun kanssa niin turha siitäkin alkaa tämmöstä näytöstä tekemään. Hyppää autoos ja tule naamatusten puhumaan niinku Miehetkin tekee.

Topi1982 07.02.2020 20:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rölli (Viesti 1424948)
Jaa nii et nyt se kääntyi niin päin et sinä haukut?
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Moinen toiminta ja herran esiintyminen lähinnä naurattaa, toisaalta tippa tulee silmään kun ymmärtää ettei edes omaiset osaa vielä tossa kohtaa reagoida ja avustaa hoidon ja lääkityksen kanssa.

Kyl me kaikki jo tiedetään et kyseessä on pohjois-karjalan suurin betonikeisari ni ei sitä mainetta enää tarvii tehdä netissä riehumalla ja sekavia kirjoittelemalla.
Ei mua kiinnosta tippaakaan mistä sinä tai vanhempas olette kotoisin, enkä ymmärrä miten sekin nyt tähän liittyy? Pitäiskö kumartaa ja taputtaa vai mitä vittua??? Enkä todella ymmärrä sitäkään mistä sä noi evakot tähän revit???

Ja joo, luen ton jutun kunhan tupa rauhottuu ja ehdin keskittyä. Ihmettelen vain et mikä pakkomielle sulla on tuosta julistaa? Sekö et ryssä on paha? Hyvin se silti on sulle bisnekseen kelvannu, missä toi juhlava aate silloin oli?

Jos et kestä et joku on joskus eri mieltä sun kanssa niin turha siitäkin alkaa tämmöstä näytöstä tekemään. Hyppää autoos ja tule naamatusten puhumaan niinku Miehetkin tekee.

Sie oot pelle! Perustele jotakin miun väittämiä vääräksi!

Rölli 07.02.2020 21:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1424950)
Sie oot pelle! Perustele jotakin miun väittämiä vääräksi!

Justiin kysyin lapsilta ja naapurilta, en oo paska enkä edes näytä peikolta :D

offroadjouni 07.02.2020 21:38

Olisikohan tässä tarpeeksi syyttelyä tällä erää.


Sivu luotu: 21:21 (GMT +2).