Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Hitsausta Pk-seudulla? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=22811)

LRMan 20.06.2006 14:45

Hitsausta Pk-seudulla?
 
Pitäis laittaa peltiä kauppakassin etulattiaan.
Voisko joku suositella jotain paikkaa josta hyviä kokemuksia?
Mielellään PK-seudulta kun ritsakin pohjoisvantaalla sijaitsee.

Tällä palstalla tietty kaikki hoitaa hitsaamisensa itse mutta mulla ei ole siihen vielä mahdollisuuksia.


Jussi.
-LRMan-


Cental73 20.06.2006 15:20

joskus hitsauttanut miekkosella nimeltä Andersin, asustaa Ruotsinkylässä pohjois-vantaalla. puhelin oli ainakin jokunen vuosi takaperin: 040 503 4890. Muistelisin että maalaskin autoja.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73

Flugfiske 20.06.2006 16:51

Lainaus:

quote:
joskus hitsauttanut miekkosella nimeltä Andersin, asustaa Ruotsinkylässä pohjois-vantaalla. puhelin oli ainakin jokunen vuosi takaperin: 040 503 4890. Muistelisin että maalaskin autoja.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73
Taitaa kuitenkin olla Tuusulaa tuo Ruotsinkylä...

_______________________________________
Täydellinen AMATÖÖRI

Cental73 20.06.2006 18:32

ai niinpä onkin. Hyvinpä tulee entistä kotikuntaansa tunnettua...

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73

Discovery 20.06.2006 19:23

Mainostetaan hieman eli Itse olen käyttänyt Rangea Erikasi ja liike löytyy Virkatieltä vantaalta. Hyvää työtä.:)
On muuten palstalaisia.

Land Rover on sama maastoautoissa kuin Catepillar puskutraktoreissa
Discovery 300 tdi, Range Rover 3,5

Nerd-O 21.06.2006 07:12

Lainaus:

quote:
Mainostetaan hieman eli Itse olen käyttänyt Rangea Erikasi ja liike löytyy Virkatieltä vantaalta.
Pajerookin hitsailtiin siellä. Ja korjattiin muutenkin myös. Ilman tuota hitsausta ja fixailua se ei ois mennyt leimasta.

-- V8:lla Suomen talous parannetaan --

Nerd-O

LRMan 28.06.2006 20:31

Joops, ilman suurempia mietintöjä tuli sitten käytettyä A45:lla hitsauttamassa. Erittäin myönteinen seikka oli se että vein pommini juhannusviikolla keskiviikkona puoliltapäivin ja sain poies jo torstai-iltapäivänä.
Ripeää palvelua siis vaikkakin muita töitä päällä kuitenkin.
Oisin voinut viedä ihan lähiputkiinkin mutta eivät oisi ruvenneet millekään ennen elokuuta ja meidän perhe kuitenkin kulkee 2:lla autolla päivittäin.
Pääsin siis omia aikojani muun perheen perässä, perheen luokse landelle jussia viettämään.


-missä vitussa mun talli on-


A45 06.03.2007 19:21

Tähän topicciin sitten päivitettyä tietoa kansalle:
Avasimme uuden pisteen Vantaan Petikkoon osoitteeseen Tiilitie 16 ovi 11. Tuonne on nyt keskitetty kaikki pellinvääntötyöt, ruostekorjaukset ja pienet katsastuskorjaukset. Maasturien pajoituksia tehdään myös siellä.
Sinne on puhelinnumerot 050-4431156 ja 050-4431157
Avajaiskahveelle sopii tulla perjantaina 9/3-07 klo 10-18, pannu kuumana koko päivän(pullaakin voi olla)

-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-


Sivu luotu: 00:45 (GMT +2).